Et nyt slogan og en markedsføringskampagne er sat i gang, for at vise at alle i Hadsten har et ansvar for at byen er en god by at være i.

Et nyt slogan og en markedsføringskampagne er sat i gang, for at vise at alle i Hadsten har et ansvar for at byen er en god by at være i.

Hadsten Handel har fundet et nyt slogan

'Hadsten Handel - Din og min by', lyder det.

Af
Kian Johansen

Hadsten I Hadsten Handel vil bestyrelsen gerne skabe noget opmærksomhed omkring byens butikker og sammenholdet i byen.

Og efter en konkurrence og efterfølgende afstemning på deres Facebook-side har man nu fundet et nyt slogan.

Vil styrke opmærksomhed

'Hadsten Handel - Din og min by' hedder det nye slogan, fortæller Hadsten Handels formand, Hans Peder Hansen.

"Det skal styrke opmærksomheden omkring Hadsten. Vi vil gerne vise, hvor god en by Hadsten er," forklarer han.

"Vi vil gerne vise, at vi alle sammen har et ansvar over for byen, et tillidsforhold, et fællesskab og at vi arbejder for fælles bedste."

Netop derfor indgår sloganet også i en markedsføringskampagne, som Hadsten Handel har sat i værk. Her bruges der blandt andet radiospots og avisannoncer, for at gøre opmærksom på Hadstens kvaliteter.

Publiceret 14 October 2019 11:30